Հաճախ տրվող հարցեր
Հաճախ տրվող հարցեր
  • Ինչպե՞ս կարող եմ փոփոխություններ կատարել իմ կողմից ամրագրված պատվերում

    Ձեր ցանկության դեպքում չեղարկում ենք պատվերը՝ առանց լրացուցիչ ծախսերի։

  • Ո՞րն է BC Ride-ի չեղարկման քաղաքականությունը

    .

  • Ի՞նչ կլինի, եթե իմ թռիչքը հետաձգվի

    Թռիչքի ուշանալու դեպքում մենք ապահովում ենք 60 րոպե սպասելաժամանակ։ Մենք հասկանում ենք, որ կարող են լինել խնդիրներ, որոնք դուրս են Ձեր վերահսկողությունից։ Ունենալով Ձեր թռիչքի համարը՝ մեր վարորդը կարողանում է ստանալ տեղեկատվություն Ձեր թռիչքի վերաբերյալ և ճշգրիտ որոշել Ձեր ժամանման պահը։ Եթե թռիչքը հետաձգվում է շատ երկար ժամանակով, և մեր վարորդը չի կարող սպասել, մենք կկապվենք Ձեզ հետ այլընտրանքային լուծում գտնելու նպատակով:

  • Արժեքները նշված են մեկ անձի՞ համար, թե՞ մեքենայի։

    Նշված արժեքները մեքենայի համար են։ Դրանք ներառում են բոլոր տուրքերը և վճարները։ Յուրաքանչյուր մեքենայում ուղևորների քանակը և ուղեբեռի ծավալը նշված է յուրաքանչյուր մեքենայի մասին տեղեկատվության մեջ։ Ուղևորների քանակը չի ազդում արժեքի վրա

  • Ի՞նչ անեմ, եթե մոռացել եմ նշել թռիչքիս համարը։

    .

Այլ հարցերի դեպքում խնդրում ենք կապվել մեզ հետ «Կապ մեզ հետ» բաժնի միջոցով։